2007. október 26., péntek

Meddőségipar

Egy borongós októberi délutánon belefutottam az Interneten Szendi Gábor: Meddőségipar című cikkébe. Igencsak megerősítette bennem azt a gondolatot, mely már régóta motoszkált a fejemben. Az elmúlt év sikertelen inszeminációi után eljutottam arra a pontra, hogy akárhogy "erőszakolhatom" a testemet hormonokkal, beavatkozásokkal, ha nem maradok terhes, akkor valahol máshol lehet a bibi.
Megjegyzem nem vonom kétségbe az orvosi beavatkozások sikerességét, csak szerintem leginkább azoknál segítenek ezek a dolog, ahol konkrét szervi problémák vannak. Nekem is van több ismerősöm, akik ma már lombikgyerekeket sétáltatnak, szóval tudom, hogy bizonyos esetekben segít. De a lelki dolgokon nem segítenek a hormoninjekciók sem...
Így arra gondoltam, hogy foglalkozom egy kicsit a dolgok a lelki oldalával is. Így jutottam el a Pro-mami tanfolyamra, a kineziológushoz és jelenleg is folyamatosan fedezek fel magamban dolgokat, amelyek igenis okok lehetnek a gyerek késlekedésére. Remélem egyszer a végére érek ennek a kutatásnak és mosolyogva gondolok majd vissza ezekre az útkereső botladozásokra....
Visszatérve a cikkre, szerintem nagyon jó és nagyon igaz...Mondhatnak az orvosok bármit, de igenis vannak olyan nők, mint jómagam, akiken nem feltétlenül tud segíteni az ún. "meddőségipar".

Nincsenek megjegyzések: